Op dn helft and beyond

Hoi beste vrienden,

Long time no see! Ik mis jullie nu steeds meer. Ik heb t wederom druk gehad. Nog steeds geen blaren, geen spierpijntjes. At the moment wel n hittegolf a la 34 graden. Het is heerlijk om dan te lopen in de woestijn, zo zonder schaduw weetjewel. Genieten pur sang. Maargoed, no pain no gain. Ik heb veel mensen ontmoet weer, m'n Ierse vriendinnen hebben me inmiddels verlaten. Ik noem; Willy from Texas. Mooie mens, vol verhalen over revolvers, dat je minstens 5 picknup trucks nodig hebt. One for the ranch, one for the country, one for leisure, one for the horses. DAMN SON was z'n vaste uitspraak. Willy had z'n zoon bij genaamd Marcus. De gossip op de camino was dat Marcus gay is. Je moet ff bedenken dat Willy heel gelovig is. Sneaky als ik ben vroeg ik Will of Marcus' n vriendin heeft. Blijkens het antwoord van Willy was hij niet op de hoogte van de geaardheid van z'n zoon. Ik vond t wel geinig. Goed, daarna ben ik opzettelijk met push up bh naar de mis gegaan met Willy. Ik was in n "ik heb schijt aan iedereen" bui die dag. Ik denk dat ik Vd week maar ff ga biechten want zo kom ik nooit door de divine Gates of heaven, zoals Willy ze noemde. Ik heb van Willy trouwens het beste compliment ooit gekregen; ik lijk op BARBIE!!!

Verder heb ik nog n hoop andere mensen ontmoet die minder noemenswaardig zijn. Ochja m'n Duitse vriend, n hele lieve jongen die zelfs m'n backpack wilde dragen. Hahaha. Ik had t bijna gedaan, maar vond t te zielig. Daarnaast een of andere wazige geiten wollen sok die al 3000 km op blote voeten liep, tis dat t zo heet was en al m'n vocht al verdampt was in de vorm van zweet,  anders piste ik bijna in m'n broek van  t lachen.

Tot slot; ik begin t steeds zwaarder te krijgen lichamelijk. Ik word moe, maar ik ga gewoon door. We hebbe al 425 km gehad. Slechts 360 te gaan. Binnenkort arriveer ik in Leon en pak ik weer n hotel. Dan ben ik weer fris en fruitig. Tot die tijd droom ik over echte handdoeken en frikandellen specioal.

Houdoe. Liefde.

1. JOS:
    25 juli 2016
    Hoi Gemke ga zo door en hou het vol hè
  2. Esri:
    25 juli 2016
    Houd vol, je bent al heel ver en je gaat het halen! Xxx
  3. Sylvie:
    25 juli 2016
    Wat een mooi verhaal gem. Ik vind het nog zo knap van je dat je het zo goed vol hou. We missen jou ook wel. Ik denk vaak aan jou van hoe zal ze het doen.
    Groetjes van ons allemaal xxx
  4. Tante Nollie en Ome Hennie:
    26 juli 2016
    Gemke, je bent een kanjer! Hou vol en verder veel succes.
  5. Angelique:
    26 juli 2016
    Mijn trots op jou stijgt alsmaar hoger. Ben keiblij da ge nergens last van het. Die frikandel speciaal hèdde wel verdiend as ge terug komt. Of ge nou blij moet zijn met n compliment da ge op barbie lijkt da betwijfel ik.....zie jou toch veul liever. Zet m stoer wijf. Loat iedereen mar n poepie ruiken!!!! Go girl......powerrrrrr