Its the final countdown

Goedemorgen allen,

Inmiddels ben ik slechts 243 km verwijderd van santiago de compostella. Dat betekent dat ik er al 550 heb gehad. Breaking news is dat ik gister m'n eerste blaar heb ontdekt. Een dikke vette met veul vocht. Heb m ff doorgeprikt, pleister erop, tape erop en gas erop. Een paar dagen geleden was ik in Leon. Daar heb ik ff geshopt en mezelf in n hotel geïnstalleerd. Gegeten en gezopen(water, kalm aan moeder). Ik wilde zo graag parfums kopen etc etc. Helaasch, gaat niet want ik moet alles meezeulen. Ben die kut backpack meer dan beu. Ik ben moe en t wandelen vind ik saai worden. Ik wil naar huis want ik mis jullie. Ik irriteer me kapot aan m'n loopmaat genaamd Dominic from deutschland. Hij laat me geen seconde alleen en volgt me overal. Ik negeer hem as we speak. Soms wil ik gewoon ff alleen zijn, alleen eten en niks zeggen. Morgen ga ik huilen want dan leg ik foto's neer van tante lonne, raymond en jan bij Cruz de Ferro. En natuurlijk de steen van nous en mezelf, opdat alles wat me belast daar zal blijven

Nou, dat was t weer. Nog 10 dagen wandelen, wens me maar sterkte want ik ben er wel vort klaar mee.

Love you all m'n liefdes. Zie jullie zeer zeer spoedig ❤️❤️❤️

1. JOS:
    31 juli 2016
    Hou nog effen vol Gemke Ik weet zeker dat je het gaat halen
  2. Tante Nollie en Ome Hennie:
    Hoi Gemke ( stoere pelgrim ),
    Nog 10 dagen doorbijten en dan heb je je doel bereikt.Een gewelige prestatie.Wij begrijpen best dat je moe begint te worden en dat je weer naar huis verlangt.Als je morgen de foto's van tante Lon, onze Raimond en Jan gaat neerleggen en natuurlijk ook de steen van jou zelf en nous bij Cruz de Ferro mag je gerust uithuilen dan zul je zien dat je van boven veel kracht en sterkte krijgt om de pelgrimstocht uit te lopen.Gemke wij houden van jou en prachtig hoe jij dit doet.Vele groetjes van Tante Nollie en Ome Hennie
  3. Sylvie:
    31 juli 2016
    Meid meid meid wat vind ik jou stoer zeg. Wij missen jou ook onzettend wij wensen jou nog heel veel sterkte met de laatste 10 dagen. Verstand op nul en gaan met de banaan je kunt het. En anders zeg gewoon tegen die mof dat hij moet op flikkeren .
    Groetjes van ons allemaal
  4. Angelique:
    1 augustus 2016
    Eindelijk kan ik je verhaal lezen, stom internet hier. Al die dgn hendig gelopen en nou wordt t toch nog ff zwaar. Zeg tegen die gast dat je zijn aanwezigheid waardeert,maar dat je bij voorkeur liever alleen loopt. Komaan Pelgrim, kom is op voor jezelf!!! Begrijpelijk dat ge van alles beu begint te worre...Respect voor jou, wij moeten zoiets nog maar eens zien te fiksen,denk dat menig van ons al veul eerder zijn afgevallen. Nog 10 dgn, dus die kunde nou gaan aftellen.morgen nog ff n zware dag. Maar das weer n stukske groei voor jou. Ben trots op jezelf,dat ben ik ook op jou. Hou je taai en denk aan de girlpowerrrrr xxxx
  5. Klaas:
    3 augustus 2016
    Heee Gemke!

Goed bezig zeg :) Ik zou er nog maar even van genieten als ik jou was want je gaat het nog missen als je weer terug bent in Nederland! Hier is het rotweer overigens...
    Loop ze nog ff!

grt,