Mop mop gas erop

Buenos dias,

Hier weer een update uit pelgrimsland. Inmiddels heb ik 220 km erop zitten. Ongeveer 1/3, nog 567 km te gaan. Alles gaat nog steeds prima, geen blaren geen blessures. Ben topfit tot mijn grote verbazing. Ik heb wederom weer n hoop meegemaakt en gelachen m'n 2 Ierse maten. Ten eerste heb ik n Botox oma ontmoet die geen huis had en de hele wereld rondreist. Lijkt me verschrikkelijk maargoed. Ze deed real estate in de 80 en 90 in New york, dus die weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ze met der centen aan moet. De dag erna hadden we een hostel met een eigen bovenverdieping en echte handdoeken!! Je kan t je niet indenken hoe intens gelukkig ik word van n normale handdoek haha. Vervolgens weer wat kilometers gemaakt, beetje koffie gedronken en onzin verkocht aan mede pelgrimers. Ik ben in de stad Logrono aangekomen, wat een prachtstad! We hebben de hele dag tapas gegeten en wijn gedronken. Je hopt van bar naar bar en krijgt bij ieder mini pilske of ieder mini wijntje een tapa. Kan iedereen aanraden n keer naar logrono te gaan, om je relatie te redden of om jezelf dik te vreten ad tapas en je vol te gieten met Rioja! Ochja, even tussen neus en lippen door ben dus in de Rioja streek, je weet wel die rode wijn. Ik zou jullie graag allemaal verassen met n doos vol, kan t alleen niet dragen dus helaasch, jullie moeten zelf dus ffkes langs dn Lidl/Aldi voor n fles Rioja. Dat brengt mij direct op t volgende, ik vlieg de 13e augustus terug. Daarna neem ik toch aan (lees vader en moeder) dat ik als n ware superheld wordt onthaald aan de Berkenlaan te Oss. Bij deze zijn jullie dus allemaal uitgenodigd namens mij.

Tis weer ff genoeg, meer kan ik er niet van maken, ik ga zo ff naar de miljoenste kathedraal om nog n haffel kaarsen voor iedereen op te steken (van die nep kaarsen met lichtjes, echt jammer). Ik mis jullie. Kusjes my loves.

P.s. Ik ga de aankomende dagen de Spaanse messeta in alias de woestijn. Dat wordt genieten met een weersverwachting van om en nabij de 38 graden. I need Jezus

Adios GG

1. Monica:
    16 juli 2016
    Hoi Gem! Wat een leuke verhalen! Je geniet volop zo te lezen; heel veel plezier nog. Ik volg je route en kijk uit naar je nieuwe verslag. Groetjes Monica
  2. Angelique:
    16 juli 2016
    Tjongejonge door is wir Un verhoaltje... Wa hek toch duk oan oe gedacht wanne!!! Blij dé ut oe zo goed vergoat. Ik heur gere van oe. Blij ok da ge veul lol het mer die 2 Ierse kiepuh. Geniet dr mar lekker van war....nog 2/3de te goan, ik zeg zet m op GG!!!! xxx
  3. Fleur:
    18 juli 2016
    Hoi Gemke
    Leuke verhalen en heel fijn dat je geen blessures loopt!! Krijg zelf ook weer zin om te gaan als ik alles zo lees. Veel plezier op de messeta!! Laat je niet kwellen door de vergezichten. De dorpjes liggen in dalletjes die je pas op het laatste moment ziet.

Groetjes Fleur
  4. Nolly:
    18 juli 2016
    Hallo Kanjer.
    Heerlijk die fijne handdoeken.
    Als je in Castrojerez bent niet naar de herberg San Juan want daar zitten bed wantsen
    Ik zag het net in mijn aantekeningen.
    Hou je taai en tot horens.
    Nolly
  5. Pappa en mamma:
    19 juli 2016
    Geweldig Gem.
    Ik heb wel een stoere dochter die dit toch allemaal maar doet in haar uppie.
    Geen woorden alleen maar ook daden!!! Zet hem op Gem! het gaat je lukken.